مقالات بایگانی اسناد

مزایای برنامه های آموزشی در شرکت ها

 

در بخش یک مقاله، برنامه های آموزش و توسعه برای بهره مندی از کارمندان شرکت، از 21 مورد مزایای ایجاد شده از برنامه ها به 9 مورد آن ها پرداختیم و اینکه کارمندان و کسب و کارها چه سودی از آموزش ها را کسب می کنند را به طور مفصل بیان کردیم.

حال در این مقاله به ادامه ی مزایای ایجاد شده از اجرای برنامه های آموزش و توسعه برای بهره مندی کارمندان شرکت می پردازیم. برای آشنایی با 12 مورد دیگر با اوژن سیستم جهان، بزرگ ترین تولید کننده سیستم بایگانی ریلی به منظور بهینه سازی محیط اداری، همراه باشید.

درباره عملکرد بایگانی ریلی  بیشتر بدانید.

1- سبک های رهبری موقعیتی

هیچ سبک رهبری متناسب با همه ی افراد جامعه وجود ندارد. همچنین، هیچ سناریوی استانداردی برای محل کار و محیط اداری وجود ندارد که هر بار دقیقاً به همان استراتژی ها و تاکتیک های رهبری نیاز داشته باشد. رهبران، چه مدیر باشند، چه طرفدار، چه مربی و چه نماینده، نباید فقط مهارت هدایت را داشته باشند، بلکه مهارت هایی را دارند که می توانند تکنیک های خود را برای تأمین نیازهای شرایط موجود تطبیق دهند. این آموزش به آن ها کمک می کند تا شرایط مختلف را مدل سازی کرده و روش های مدیریت خود را به طور مناسب تعدیل کنند.

درباره تفاوت قفسه بایگانی  و قفسه بایگانی ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

این آموزش به کارمندان، رهبرانی همدل و آگاه می دهد و همچنین می دانند چگونه نیازهای خود را در زمینه های مختلف شناسایی و برآورده کنند، می دهد. کارمندان، رئیسانی می گیرند که می توانند در هر کاری کاملاً به آنها کمک کنند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

مشاغل، رهبرانی را به دست می آورند که می دانند چگونه از طریق چالش ها یا رسیدن به اهداف، اعضای تیم خود را، کمک یا هدایت کنند. کارفرمایان تیم هایی را بدست می آورند که اکنون تحت رهبری برجسته ای شکوفا شده اند.

درباره تفاوت قفسه کتابخانه و قفسه کتابخانه ریلی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

رهبری معتبر

نویسنده و بازرگان بیل جورج در Linkedin، رهبران معتبر را به عنوان “افرادی با بالاترین صداقت، متعهد به ساختن سازمان های ماندگار که دارای حس عمیق هدف هستند و به ارزش های اصلی خود وفادارند که جرات ایجاد شرکت های خود را دارند نیازهای همه ذینفعان خود را برآورده می کند و به خدمات خود در جامعه اهمیت می دهند، را تشخیص می دهند. ”

 

آموزش در این زمینه به رهبران با استعداد کمک می کند تا عمیق شوند و احساس عمیق اصالت و هدف خود را پیدا کنند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

رهبران معتبر رهبران الهام بخشی هستند. وقتی رهبران اصالت خود را در این آموزش ایجاد می کنند، افرادی که توسط آنها هدایت می شوند به نوعی رهبرانی بی باک می شوند که می دانند برای حمایت از آن ها در دستیابی به اهداف کوچک و بزرگ می شود به آنها اعتماد کرد.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی پاک کردن تصویر شاخص چگونه سود می برد؟

این آموزش تجارت را با رهبران معتبری روبرو می کند که نه تنها کارمندان را تحریک نمی کنند که امروز بهترین تلاش خود را انجام دهند ، بلکه باعث می شود که آنها در طولانی مدت ثابت بمانند و با ایجاد مهارت های جدید، شرکت را تقویت کنند و حتی ممکن است خود، رهبران معتبری شوند.

درباره قفسه بایگانی کشویی شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

مدیریت عملکرد زمان

از مدیریت پروژه گرفته تا طراحی گرافیک، هر شغل و مسئولیت در هر سازمانی قبل از هر چیز به مدیریت عملی زمان وابسته است. اگر با استعدادترین و منظم ترین کارمندان هم کار را از دست بدهند و هرگز به اندازه کافی برای انجام کارها کافی نیستند، می توانند دست و پنجه نرم کنند.

 

برای همه از حالت ایده آل، از استخدام های جدید گرفته تا مدیریت ارشد، آموزش مدیریت زمان، اقدامات ارزشمندی برای همه نقش ها و تمام سطوح دارد.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

کارمندان احساس می کنند که در واقع وقت بیشتری دارند. با توجه به ابزارهای عملی مورد نیاز آنها برای اولویت بندی وظایف و افزایش ریتم کاری خود، کارمندان از همه آنچه می توانند به دست آورند احساس غرور می کنند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

مشاغل، کارمندانی را می گیرند که می دانند چگونه مهم ترین وظایف خود را ارتقا دهند. تمام مهم ترین کارهایی که برای انجام مأموریت باید انجام شود انجام می شود و این حس زیبا و کارآمد برای صرفه جویی در هزینه افزایش می یابد.

 

قدرت مذاکره

هنر مذاکره پیچیده و غالباً احساسی، نیاز به تمرین دارد. آموزش در این زمینه به کارکنان کمک می کند تا مهارت های مذاکره را در محیط ایمن و کم خطر کلاس به دست آورند.

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

در طول این آموزش، کارکنان مهارت هایی را کسب می کنند که به نظر می رسید مانند ابرقدرت ها دور از دسترس نیستند. آنها یاد خواهند گرفت که بر دیگران تأثیر بگذارند و همچنین نحوه جلوگیری از رنگ آمیزی احساسات و گاهی اوقات مذاکرات خود را خراب کنند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

مشاغل می دانند وقتی مشارکت ها، معاملات و سایر همکاری ها خواستار مذاکره کننده های فصلی هستند، می توانند از هرکسی بخواهند تا منافع شرکت را به بهترین نحو نشان دهند.

 

مبانی مدیریت عملکرد

این آموزش مدیریت، مولفه های اصلی مدیریت موثر را قابل دسترس می کند، که به گفته گالوپ ، “استخدام و ارتقا کارمندان در نقش های متناسب با استعدادهای آن ها، ایجاد یک محیط کار حمایتی و آزادسازی تیم ها برای ایجاد گردش کار خود” است.

 

این آموزش به مدیران مشغول، از جمله مدیران دفاتر، کمک می کند تا خود را از نیازهای روزمره دور کنند و استراتژی های کلی را که می توانند برای موفقیت تیم های خود به کار گیرند، در نظر بگیرند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

این آموزش کارمندان را با مدیرانی روبرو می کند که می توانند مربی باشند، متحدانی که نقاط قوت فردی خود را مشاهده کرده و به درخشش آنها کمک می کنند.

همچنین مقاله برنامه های آموزش و توسعه برای بهره مندی از کارمندان شرکت را مطالعه کنید.

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

شرکت ها از مزایای یک سبک مدیریت جامع در کل شرکت بهره مند می شوند. مدیران روابط را پرورش می دهند، کارکنان را به سمت عملکرد مطلوب سوق می دهند و همچنین روابطی را ایجاد می کنند که میزان احتباس را تأمین می کند.

 

مشارکت فعال کارمند

برای موفقیت، مشارکت کارکنان باید به طور مداوم پرورش یابد و توسط افرادی که می دانند چه کاری انجام دهند، شاخص ها را می دانند و همچنین عوامل محرکه. آموزش در این زمینه به رهبران توانایی راه اندازی و همچنین به طور مداوم ارائه تعامل موثر کارمندان را می دهد.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

کارمندان با تعمیق درگیر شدن در کار، همکاران و اهداف خود از ثمرات این آموزش بهره مند می شوند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

کارفرمایان می توانند از مزایای همراه با مشارکت کارکنان، از جمله افزایش سود و غیبت کمتر استفاده کنند.

 

جلسات موثر

همه ما در جلساتی بوده ایم که طولانی می شوند یا به نظر می رسد که اصلا فایده ای ندارند. این آموزش می تواند به طور کامل اجرای جلسات را در کل شرکت شما بازسازی کند و منجر به تعاملات پربارتر، اتلاف وقت کمتر و کاهش ناامیدی شود.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

کارمندان وقت کمتری را برای نشستن در جلسات می گذرانند و زمانی که می گذرانند از طریق هواپیماربای معروف بدنامی که می توانند اهداف کل یک گروه را از بین ببرند، موثر، هدفمند و ایمن خواهد بود.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

مشاغل از این واقعیت زیبا بهره مند می شوند که کارمندان وقت کمتری را در جلسات غیرضروری تلف می کنند و از همکاری های مثمر ثمر و نا امید کننده بیشتری برخوردار می شوند.

 

بازخورد بازده و عملکرد

این نوع برنامه های توسعه، روند ارائه و دریافت بررسی عملکرد و بازخورد را از بین می برند. این آموزش کار با همه سطوح را برای کارمندان در همه زمینه ها آسان تر می کند تا از دنیای مرور عملکرد که اغلب از نظر عاطفی پر است استفاده کنند. هر کس در دادن و دریافت بازخورد بهتر خواهد شد و در نتیجه عملکرد شکوفا خواهد شد.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

کارمندان از یک مجموعه استاندارد از تکنیک ها بهره مند می شوند که با آنها بازخورد و بررسی می کنند. این استاندارد سازی جذب بازخورد و تنظیم آنها را در صورت لزوم برای آنها آسان می کند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

با ارائه آموزش های انطباق به کارکنان در زمینه بازخورد و بررسی انتظارات، شرکت ها در نهایت با بررسی عملکرد و مکانیزم بازخورد کار می کنند که روان، کارآمد و بدون زحمت انجام می شوند.

 

فروش سریع

این آموزش همه جنبه های تداوم فروش را شامل می شود، از تاکتیک های زیر و بم گرفته تا نقاط درد مشتری گرفته تا ساختارها و استراتژی های اساسی در همه این موارد. با اختصاص وقت برای تأمل در مورد این محرکهای فروش ، کارآموزان می توانند با تمرکز دوباره و انرژی تازه به کار خود برگردند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند:

کارمندان ابزار مورد نیاز خود را برای تأمل و بهبود روشهای فروش خود بدست می آورند و در نهایت فروش بیشتر و کارمزد بیشتری به دست می آورند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد:

یک نیروی فروش آموزش دیده می تواند سود بیشتر و مشتری بیشتری را برای تجارت به ارمغان بیاورد. وقتی تیم فروش به بهترین تاکتیک ها مجهز شده و به درستی از آنها تشویق شود، شرکت از نتایج سود می برد.

 

ساخت تیم های استراتژیک با نقاط قوت

این آموزش یک تجربه درب باز کردن، چشم باز کردن را فراهم می کند. وقتی کارمندان با نقاط قوت واقعی خود روبرو می شوند، جادو اتفاق می افتد. آنها سطح اعتماد به نفس جدیدی ایجاد می کنند. آنها علایق جدید را کشف می کنند. آنها اهداف جدیدی را در پیش می گیرند که ممکن است روز قبل جرأت کشف آنها را نداشته باشند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

کارمندان از نقاط قوت خود، نقاط قوتی که ممکن است به راحتی آشکار نشوند، بینشی بی ارزش می گیرند. این همراه با اعتماد به نفس، انرژی و انگیزه تازه پیدا شده است.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

این جلسات آموزشی شرکت ها را با تمام کارهای شگفت انگیزی که به دنبال تحقق خود کارکنان از نقاط قوت و استعداد آنها است، به همراه دارد. انگیزه و قدرت بیشتر کارمندان را به سمت کار بیشتر و گرفتن پروژه های جدید به نفع همه سوق می دهد.

 

کشف خود با مایرز – بریگز

از زمان بهره برداری از منابع انسانی از کارمندان جدید گرفته تا سطوح پیشرفته آموزش شغلی، هنگامی که کارمندان از نوع Myers-Briggs خود آگاهی و شناخت داشته باشند، می توان تمام فرصت های توسعه کارکنان را افزایش داد. کارکنان مجهز به دانش آنچه ترجیحات و رفتارهای آنها را ترغیب می کند، وضوح جدیدی در تصمیم گیری ها و نحوه کار خود پیدا می کنند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

کارمندان بینش بی نظیری از ذهن و شخصیت خود کسب می کنند. آنها می آموزند که چگونه برخی عناصر از شخصیت آنها بر تعاملات حرفه ای آن ها تأثیر می گذارد و همچنین چگونه از قدرت و ترجیحات خود برای موفقیت استفاده می کنند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

این تمرین همچنین به کسب و کارها از موقعیت های کاری و فعالیت هایی که باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود، بینشی می دهد. شرکت ها می توانند به طرز ناخوشایند محیط ها و تکالیف را تنظیم کنند تا بتوانند بهترین عملکرد را از کارمندان القا کنند.

 

ایجاد مأموریت، چشم انداز و ارزش ها

این سبک آموزش بصیرتی، نهایی در توسعه رهبری، باعث می شود تا شرکت کنندگان به روش های مأموریت محور فکر کنند. کارمندان در تمام سطوح با استفاده از کلاه های رهبری، عضلات تفکر و مهارت های رهبری را که معمولاً جهت نهایی استراتژیک یک شرکت را تعیین می کنند، خم می کنند.

 

چرا کارمندان از این آموزش شرکتی سود می برند؟

کارمندان می توانند مهارت های استراتژیک با تصویر بزرگ را انعطاف پذیر کنند که هرگز نمی توانند روزمره از آنها استفاده کنند.

 

کسب و کار از این نوع آموزش شرکتی چگونه سود می برد؟

شرکت ها از ورودی های بی بدیل و ایده های بالقوه بی ارزشی بهره مند می شوند که می توانند در واقع مأموریت و جهت استراتژی شرکت را از راه های شگفت آور و مثبت آگاه یا تغییر دهند.

 

 

افراد نیز این سوالات را درباره برنامه های آموزش و توسعه شرکت ها می پرسند:

سوال: منظور از توسعه کارمندان چیست؟
پاسخ: منظور از توسعه کارمندان، روند فعال توانمندسازی کارکنان برای ارتقا ی مهارت ها و استعدادهای آنها است.

سوال: چرا آموزش شرکتی مهم است؟
پاسخ: آموزش شرکت مهم است، زیرا راهی را برای شرکت ها فراهم می کند تا با توانمند سازی کارکنان با مهارت و دانش اهداف خود را برآورده کنند. برنامه های آموزش شرکتی برای موفقیت کارمندان ضروری است، بنابراین برای موفقیت کلی شرکت نیز ضروری است.

سوال: برنامه توسعه شرکت چیست؟
پاسخ: برنامه توسعه شرکت، برنامه ای منظم است که از طریق آن شرکت ها با فراهم آوردن فرصت های مستمر برای توسعه مهارت ها و استعدادها در اختیار کارمندان قرار می دهند، اهداف و مقاصد را دنبال می کنند.

سوال: چه نوع مهارت هایی در یک برنامه آموزش شرکتی تمرین می شود؟
پاسخ: از طریق برنامه های آموزش شرکتی، کارکنان مهارت های مختلفی از مدیریت عملکرد تا مدیریت زمان را تمرین می کنند. در واقع، شرکت ها می توانند یک برنامه آموزش شرکتی را طراحی کنند تا مهارت هایی را که به اعتقاد آنها برای شرکت آنها ارزشمند است هدف قرار دهند.

سوال: چرا شرکت ها در آموزش و توسعه کارمندان سرمایه گذاری می کنند؟
پاسخ: شرکت ها برای دستیابی به اهداف خود در برنامه های آموزشی و توسعه کارکنان سرمایه گذاری می کنند. این شرکت ها تشخیص می دهند که موفقیت کارمندان موفقیت آنها نیز است. به عنوان مثال، با سرمایه گذاری متوسط ​​در یک برنامه آموزش فروش سریع، شرکت ها می توانند مجموعه مهارت های متنوعی را برای بهینه سازی فروش به کارمندان ارائه دهند که در نهایت می تواند سرمایه اصلی آنها را چند برابر کند.

 

سخن آخر

امید آن است که با مطالعه ی این مقاله اندکی در دید شما به منظور توسعه ی آموزشی کارمندانتان، تغییرات سودمندی ایجاد کرده باشیم. اوژن سیستم جهان مفختر است با سابقه ی 40 سال تجربه ی تولید انواع سیستم های بایگانی و قفسه ریلی آماده ی پاسخگویی به تمام نیازهای شرکت، اداره و یا سازمان شما در جهت بایگانی اسناد، مدارک و پرونده هایی با ارزش اطلاعات بالا باشد.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منبع: https://snacknation.com/blog/corporate-training-program/

www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *