انتخاب قفسه بایگانی (کمد بایگانی) مناسب برای نگهداری اسناد و استفاده از فضای موجود امری بسیار حیاتی است. مواد ساختاری اسناد، ابعاد قفسه، دسترسی آسان، و استفاده بهینه از فضای بایگانی، موارد مهم برای انتخاب قفسه بایگانی (کمد بایگانی) است. قفسه‌های با مقاومت مناسب در برابر شرایط محیطی و قابلیت مرتب‌سازی، نقش بسیار موثری در نگهداری اسناد با بهره‌وری از فضای بایگانی ایفا می‌کنند.
شرکت اوژن به عنوان تولید کننده باتجربه‌ای دیرینه در زمینه قفسه‌های بایگانی، به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای سازماندهی بایگانی خود انتخاب کنید.با ما همراه باشید.

قفسه بایگانی ریلی

 قفسه‌ بایگانی ریلی ، یک مجموعه از قفسه‌ها است که روی ریل‌ها نصب می شود و امکان حرکت  به سمت چپ و راست را به صورت منعطف برای کمد بایگانی ریلی یا همان قفسه بایگانی ریلی فراهم می کند. در این سیستم بایگانی مبتنی بر ریل (که اولین بار در ایران توسط شرکت اوژن تولید شده است)، با از بین بردن فضای راهرویی که معمولاً بین قفسه‌ها قرار دارد بسته به تعداد کمدها تا 100 درصد به فضای مفید اتاق بایگانی‌ در ادارات، سازمان ها و شرکت ها اضافه می کند.

قفسه بایگانی

مشاوره رایگان جهت افزایش فضای بایگانی و کاهش هزینه مختص فضای شما

با کارشناسان ما (اوژن) تماس بگیرید تا درباره افزایش فضای مفید و کاهش هزینه‌ها با استفاده از سیستم بایگانی ریلی اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.
قفسه بایگانی

قفسه (کمد) بایگانی ریلی

قفسه بایگانی ریلی کشویی(قفسه مجری)

یکی از محصولات کاربردی اوژن سیستم جهان جهت نگهداری اسناد، قفسه بایگانی ریلی کشویی یا همان فایل ریلی است.

طراحی کمد بایگانی ریلی کشویی به گونه ای است که قفسه های ثابت به دیوار یا ستون دیوار چسبیده و در جلوی آن قفسه هایی به صورت متحرک به اطراف حرکت می کند.

اهمیت صرفه جویی در فضای سازمان ها و شرکت ها با توجه به هزینه های بالای ساختمان، انرژی و نیروی انسانی کمد ریلی کشویی را به یکی از پرکاربردترین محصول نگهداری انواع سند، پوشه، زونکن و فایل باکس معرفی نموده است.

مهم ترین دلیل استفاده از قفسه بندی بایگانی متحرک کشویی ارزش افزوده در فضا نسبت به روش های قدیمی بایگانی فایل دوار است که صرفه جویی زیادی را در محیط بایگانی ایجاد می کند.

البته ظرفیت کمد بایگانی کشویی به محیط و نحوه چیدمان صحیح قفسه ها بستگی دارد.

کمد بایگانی کشویی مختص فضاهای کوچک بوده و متناسب با نیاز مشتری و فضای بایگانی طراحی می گردد.

طراحی کمد اداری مجری بصورت ترکیبی فلزی با MDF و یا تمام فلزی می باشد.

بایگانی کشویی متحرک می تواند به صورت سفارشی با اندازه های گوناگون، طرح ها و رنگ های متفاوت با محاسبه کارشناسی قیمت کمد ریلی تولید شوند.

قفسه (کمد) بایگانی ریلی کشویی