مقالات نگهداری کالا

پالت فلزی

پالت فلزی

پالت فلزی

 

پالت فلزی

میلیاردها پالت در سطح جهان برای انواع مصارف تولیدی، انبارداری، صنعتی و تجاری استفاده می شوند. پالت فلزی در حمل و نقل برای جابجایی مواد و کالاها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به عنوان انبار و ذخیره سازی در انبارها و کارخانه ها و کارخانه های بزرگ تجاری استفاده می شوند.

پالت فلزی مزایای ایمنی و بهره وری قابل توجهی نسبت به پالت های چوبی و پلاستیکی دارند و برای شرکت هایی که به دنبال افزایش بازده سرمایه گذاری هستند، انتخاب برتری هستند.

پالت فلزی در مقایسه با پالت های چوبی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند زیرا همانطور که در اینجا توضیح داده می شود، چندین مزیت در ارتباط با آنها وجود دارد.

نکته: درباره انتخاب مناسب جهت قفسه بندی انبار خود بیشتر بدانید.

چرا پالت های فلزی بهتر از پالت های چوبی هستند؟
پالت فلزی در طیف وسیعی از طرح ها موجود دارد که متناسب با کاربرد آنها مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال، اوژن سیستم جهان طیف وسیعی از پالت فلزی را متناسب با نیاز مشتریان تولید می کند. ما پالت های جداشونده قابل جدا شدن را در اختیار شما قرار می دهیم که در آن طرف ها می توانند برای دسترسی آسان تر از آن خارج شوند، پالت های باز که محصور نشده اند و برای انباشت و پالت های مخصوص جعبه که محصور هستند ایده آل هستند. ما همچنین پالت فلزی را با طرف هایی که نیمه باز هستند برای دسترسی آسان تر تولید می کنیم. و همچنین سینی پالت را که برای مناطق کار و ذخیره مواد قابل دسترسی و انتخاب راحت است. ما همچنین پالت های مخصوص حمل کالا با گوشه های فلزی را ارائه می دهیم.

 

برای آشنایی بیشتر با پالت مقاله ی پالت چیست را مطالعه نمایید.

قوی تر

پالت فلزی به طور قابل توجهی از همتای های چوبی خود قوی تر است و وزن آن از پالت های چوبی بزرگ و سنگین وزن کمتری دارد. یک پالت فولادی متعاقبا می تواند وزن بیشتری را در طول حمل و نقل و ذخیره سازی داشته باشد. کالاهایی که حمل و قفسه بندی می شوند نیز در معرض آسیب کمتری قرار دارند زیرا بیشتر از آن محافظت می شود.

درباره تفاوت ایزی راک  و ایزی راک ریلی  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

کاهش ضایعات

هنگام استفاده از پالت های چوبی که قوی یا بادوام نیستند، به خصوص در هنگام حمل و نقل کالاها می توانند خرد، آسیب دیده یا شکسته شوند. دلیل این امر این است که پالت های چوبی پایدار نیستند و معمولاً باعث شده اند که بارها یا حرکت کنند. پالت فلزی بسیار قوی تر بوده و با نگه داشتن بارهای بیشتر ایمن تر می شوند که آسیب ترانزیت به کالا را به حداقل می رساند. این افزایش عملکرد باعث کاهش ضایعات در کالاهای آسیب دیده می شود و همچنین باعث کاهش هزینه های کلی در مطالبات بیمه و تأخیر در کالاها به دلیل خسارت می شود.

پالت های چوبی اغلب به راحتی از بین می روند، به خصوص که به راحتی و به سرعت آسیب می بینند. این بدان معناست که مقدار زیادی زباله ایجاد می شود که سازگار با محیط زیست نیست. هنگامی که پالت های چوبی آسیب دیده و غیر قابل استفاده هستند، به این معنی است که نیاز به سفارش دوباره و ذخیره مجدد پالت های بیشتری است. سفارش مجدد بارها و بارها هزینه، وقت و منابع بیشتری را می گیرد. پالت فلزی دوام بیشتری دارند و از استحکام بیشتری برخوردار هستند و این بدان معنی است که زمان و هزینه کمتری برای دوباره سازی آنها صرف می شود.

درباره تفاوت پالت راک  و  پالت راک اتوماتیک شرکت اوژن   بیشتر بدانید.

طراحی بهتر

پالت فلزی با توجه به کاربردش می تواند به چندین روش طراحی شوند. مهم ترین مزیت این است که می توان در حداکثر ارتفاع آن ها را انباشت کرد و این امکان را برای صرفه جویی در فضا در انبارها فراهم می کند که در آن فضا هزینه ی کمتری اعمل شود. پالت فلزی به جای اینکه بتوانند یک طرح پالت تخته چوبی که دارای قابلیت طراحی محدودی باشد، در طیف وسیعی از سبک ها طراحی کنند. می توان آنها را با درهای جداشدنی، دسترسی آزاد، پنل های جداشده و همچنین با پا طراحی کرد تا آنها را از زمین بلند کنید. طیف گسترده و متنوعی از طرح ها، انعطاف پذیری و متناسب سازی بیشتری با الزامات ارائه می دهد. در این حالت قفسه انبار پالت راک اتوماتیک گزینه ی بسیار مناسبی برای انبارهای بزرگ با کالاهای سنگین و حجیم می باشند.

 

دوام

پالت های چوبی در معرض پوسیدگی و پوسیدگی هستند و در صورت استفاده بیش از حد، قدیمی و اضافی در معرض انشعاب و ترک خوردگی قرار دارند. این امر آنها را با گذشت زمان خطرناک و بی فایده می کند. پالت فلزی بسیار قوی است و سال ها ماندگاری دارد و به دلیل ماندگاری بیشتر، پول بیشتری را به ارمغان می آورند. پالت های فلزی در ابتدا می توانند هزینه اولیه بیشتری باشند، اما هزینه آنها در طول عمر آنها ارزان تر است زیرا آن ها ماندگاری بیشتری دارند.

 

استفاده صنعتی

پالت های فلزی و فولادی برای استفاده های صنعتی ایده آل هستند زیرا بسیار مقاوم تر هستند و می توانند در برابر هوای شدید و شرایط گرم و گرم مقاومت کنند. همچنین می توان آنها را برای راه حل های ذخیره سازی گسترده برای به حداکثر رساندن فضا طراحی کرد.این پالت ها در فضای انبارهایی برای قفسه بندی پالت بسیار کاربردی می باشند.

 

ایمنی و بهداشت

پالت فلزی نیز نسبت به پالت های چوبی از نظر بهداشتی بسیار ایمن تر هستند. پالت های چوبی اغلب می توانند با باکتری هایی که منجر به مشکلات بهداشتی و شیوع بیماری و بیماری می شوند آلوده شوند. پالت فلزی را می توان بهداشتی تر و راحت تر به طور مؤثر تمیز کرد و میکروب ها، باکتری ها و آلودگی حشرات را نفی کرد. پالت های چوبی همچنین خطر آتش سوزی را ایجاد می کنند و استفاده از پالت فلزی این خطر را نفی می کند.

ذاتاً، پالت های استیل ضدزنگ و ضد آتش هستند و برخلاف خطر جدی آتش سوزی و افزایش هزینه های بیمه ای که تقریباً با تمام پالت های چوبی و پلاستیکی همراه است، می توانند به کاهش نرخ بیمه کمک کنند.

 

درباره تفاوت  قفسه بندی پانل راک و قفسه بندی  پانل راک ریلی  و  قفسه بندی پانل راک ریلی اتوماتیک  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

 

اصول ایمنی کار با پالت در انبارها را بدانیم.

 

پالت فلزی

 

چرا پالت فولادی ایستاده را انتخاب کنید؟

طول عمر مفید
کمترین هزینه در هر بار استفاده (با استفاده مجدد از پالت، هزینه مصرف آن در هر استفاده کاهش می یابد)
ایده آل برای ذخیره و حمل وسایل سنگین
فولاد گالوانیزه برای مقاومت در برابر زنگ زدگی استثنایی
کاملاً قابل تنظیم (سفارشی کردن اندازه، ظرفیت بار، طراحی و غیره)
بهداشتی (غیر حامل آلاینده ها و بیماری ها)
گاوصندوق (بدون ناخن و شکاف که می تواند به کارگران آسیب برساند ، یا ضایعات پلاستیکی که می توانند بسته بندی محصول را رعایت کنند)
گرما و مقاومت در برابر رطوبت عالی
ضد آتش
آسان تمیز میشود
مواد غیر جاذب
بارهای ایمن (گزینه های موجود برای جلوگیری از لغزش)
سازگار با محیط زیست و کاملاً قابل بازیافت است
X-ray قابل ردیابی

صنعت باربری تا حد زیادی متحول شده است. از پالت ها برای تسهیل جابجایی کالا در بین کشتی ها و جرثقیل ها استفاده می شود. لازم به ذکر است که این پالت ها با استفاده از مواد بی شماری ساخته می شوند. هنگام تصمیم گیری از پالت مناسب باید انواع کالاهایی را که باید ارسال شود در نظر بگیریم. پالت های فلزی بیشتر اوقات با استفاده از فولاد و آلومینیوم ساخته می شوند. پالت های فلزی می توانند به طور موثری برای حمل کالاهای سنگین و حمل و نقل هوایی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین لازم به ذکر است که از این پالت های فلزی برای اهداف ذخیره سازی دریایی و اهداف بلند مدت در فضای باز استفاده می شود.

 

تقاضا برای پالت های آلومینیومی طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این امر عمدتاً به دلیل درگیر شدن محموله های قوی توسط صنایع مختلف است و همچنین مواد غذایی مورد نیاز رستوران ها و مشاغل پذیرایی را حفظ می کند. این پالت های فلزی گزینه های بهداشتی خوبی را برای کاربران فراهم می کنند. این پالت های فلزی بیشتر در صنایع خودرو ، داروسازی ، شیمیایی و صنایع غذایی یافت می شوند. پالت های فلزی دارای درصد بازاری 1٪ در توزیع پالت فعلی هستند. این چند سال پیش کمتر از یک درصد بود ، اما رشد کالاهای سنگین حمل و نقل همچنان به شمار می رود. لازم به ذکر است که استرالیا کشوری است که انتظار دارد سریع حرکت پالت های فلزی افزایش یابد.

مزایای استفاده از پالت های فلزی
افزایش تقاضا برای پالت فلزی طی چند سال گذشته، اثبات مؤثر بودن و مفید بودن آن را نشان می دهد. یکی از مهم ترین مزایای پالت فلزی این است که آنها نسبت به پالت های دیگر که به شکل کاغذ، چوب و پلاستیک هستند قوی تر هستند. ساختار پالت فلزی با دوام بوده و در برابر هر نوع خطری مقاومت می کند. دلالان ترسناک در ملبورن کاربران سنگین این پالت های فلزی هستند.

 

لازم به ذکر است که تمیز کردن پالت های فلزی بسیار آسان است، زیرا در سطح پالت فلزی هیچ ذره ای از خاک را به راحتی جذب نمی شود. برخلاف سایر پالت ها، پالت های فلزی 100٪ عاری از آفات هستند. برای خلاص شدن از آفات نیازی به تلاش اضافی نیست. همانطور که گفته شد، این پالت های فلزی به شدت مورد استفاده رستوران ها و مشاغل پذیرایی قرار می گیرند زیرا این محصولات را در شرایط بهداشتی جامد را حفظ می کنند.

 

ما از این واقعیت آگاه هستیم که هزینه های بیمه ای مربوط به حمل و نقل بسیار زیاد است. لازم به ذکر است که پالت فلزی شامل هزینه های سنگین بیمه ای نیستند زیرا بندرت آسیب می بینند. بنابراین به طور کلی پالت فلزی توانایی کاهش هزینه های عملیاتی یک تجارت را دارد.

 

مضرات پالت فلزی
هر روش حمل و نقل دارای اشکالات خاص خود است. این سناریو برای پالت فلزی نیز متداول است. لازم به ذکر است که پالت های فلزی در مقایسه با سایر پالت ها بسیار گران هستند. این امر باعث می شود افراد هنگام حمل کالای سبک به دنبال گزینه های دیگر باشند. پالت های فلزی نسبت به سایر پالت ها سنگین تر هستند. وزن سنگین این پالت های فلزی منجر به هزینه های بیشتر هنگام حمل و نقل هوایی می شود.

توجه به مزایا و معایب پالت های فلزی قبل از انتخاب آن به عنوان روشی که باعث تسهیل حمل و نقل کالا می شود بسیار مهم است.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منبع : www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *