مقالات نگهداری کالا

مجموعه های موزه ایی در آینده

مجموعه های موزه ایی در آینده

مجموعه های موزه ایی در آینده

 

مجموعه های موزه ای در آینده

مجموعه های موزه و گالری تغییرات و الهاماتی را در افراد به وجود می آورند. مجموعه ها می توانند عجیب و غریب، جذاب، تأیید کننده، لذت بخش و چالش برانگیز باشند. آنها احساسات را برانگیخته و ایده ها را تحریک می کنند.

موزه ها می توانند فضایی را برای غوطه وری و داستان پردازی برای گفتگو فراهم کنند تا ابزارهایی را فراهم کنند تا بفهمند چگونه همه ما می توانیم با آمارهای حیاتی که دنیایی را که در آن زندگی می کنیم شکل دهیم. بسیاری از مجموعه های موزه ایی در انبار قرار می گیرند که هرگز نمی توانند نور روز را ببینند و اینکه چگونه می توانیم مجموعه های موزه ایی از زباله ها را برای تحریک فکر و بحث و گفتگو، آموزش و الهام بخشیدن به اشتراک بگذاریم؟

نکته: درباره انتخاب مناسب جهت قفسه بندی انبار خود بیشتر بدانید.

موزه ها قبلاً گام های مهمی را در تحقق قدرت مجموعه های خود برداشته اند. اما می توانند کارهای بیشتری انجام دهند. بسیاری از مجموعه های موزه مورد استفاده قرار نمی گیرند، نمایش داده نمی شوند، منتشر نمی شود، برای تحقیقات مورد استفاده قرار نمی گیرند و حتی توسط موسساتی که مسئولیت نگهداری از مجموعه های موزه ایی را بر عهده دارند قابل درک نیستند.

موزه ها باید مجدداً جای خود را در قلب عموم افراد باز کنند و از روش های جدیدی را برای اطمینان از اینکه واقعاً موزه ها برای همه وجود دارند استفاده گردد. اگر مردم حق دسترسی به موزه ها را داشته باشند، باید حق داشته باشند که به طور کامل با مجموعه ها درگیر شوند. تأکید بیشتر بر روی مجموعه ها فقط نیست بلکه سازگاری به همراه افزایش دسترسی و یادگیری در موزه ها بسیار مهم است.

 

درباره تفاوت ایزی راک  و ایزی راک ریلی  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

 

این مقاله در مورد قدرت و پتانسیل مجموعه ها و چالش های پیش روی موزه ها و سرمایه گذاران آنها آغاز می شود. بدنه اصلی گزارش به تفصیل این موضوع را مورد بررسی قرار داده و طیف وسیعی از نظرات بیان شده در طول تحقیق را نشان می دهد.

 

یافته های کلیدی این گزارش یافته های تحقیق را در سه عنوان گروه بندی می کند:

سرگرمی و اشتغال موزه
مجموعه های پویای موزه
تقویت بخش موزه

سرگرمی و اشتغال موزه

موزه های سرگرم کننده و اشتغال زا باید اقدامات بیشتری را برای گسترش فرصت های باز افراد برای مشارکت با مجموعه انجام دهند. مجموعه های بیشتر باید در حال استفاده فعال باشند و موزه ها باید نحوه مدیریت دانش مرتبط با مجموعه را بهبود بخشند. در حالی که نگهداری از اشیای موزه، بخشی اساسی از نقش موزه ها است، به خودی خود کافی نیست:

موزه ها باید اقدامات لازم را برای اطمینان از استفاده بیشتر مجموعه های آنها انجام دهند. با اخذ مجموعه های بیشتر از فروشگاه، موزه ها می توانند این امکان را گسترش دهند. برای اینکه افراد با اشیاء روبرو شوند این موزه ها موظفند که در صورت دسترسی مناسب به عنوان بخشی از قلمرو عمومی، مجموعه هایی را از این طریق باز کنند.

بسیاری از موزه ها احساس می کنند که اطلاعات کافی در مورد مجموعه های خود ندارند که این موضوع، یکی از مهم ترین موانع است که مانع دستیابی آنها به پتانسیل هایشان می شود. موزه ها به منابع اطلاعاتی بهتر، از جمله مستندات بهتر نیاز دارند. اما آنها همچنین باید در مورد منابع موجود واقع بینانه عمل کنند و رویکردی جدید و هدفمند تر نسبت به اسناد و مدیریت دانش انجام دهند.

میزان موزه هایی که می توانند یا باید کنترل معنای اشیاء را با دیگران به اشتراک بگذارند، موضوعی بسیار بحث برانگیز است. موزه ها باید فعالانه با این بحث درگیر شوند و پیامدهای آن را در مورد نحوه ارائه مجموعه های آنها بکار گیرند.

ادامه سرمایه گذاری در دیجیتالی شدن بسیار مهم است. مجموعه های دیجیتالی در آینده وجود خواهد داشت که هنوز نمی توان تصور کرد.

درباره تفاوت قفسه پالت راک و  قفسه پالت راک اتوماتیک  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

مجموعه های پویای موزه

مجموعه پویا موزه ها باید با تعهد جدید برای دستیابی به عنوان بخش اصلی نقش آنها و رویکردهای جدید استراتژیک و بودجه، مجموعه های خود را به طور فعال توسعه دهند. دفع باید به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توسعه مجموعه ها تلقی شود. این مجموعه ها باید بیشتر متحرک باشند که در مکان های بیشتری در سطح بین المللی دیده شوند.

موزه های دیگر با ایجاد نشاط و سختی لازم برای تأمین نیازهای مخاطبان فعلی و آینده، مجموعه های خود را توسعه نمی دهند. این تحقیق مقاومت زیادی درمورد موزه ها نسبت به یک رویکرد بیش از حد متمرکز برای جمع آوری نشان داد. برای داشتن دیدگاه شخصی نیاز به رویكردی قاطعانه ، تبعیض آمیز و انتخابی است و موزه ها را ترغیب می كند در صورت لزوم با هم كار كنند ، بدون آنكه از رویكردی متمرکز سفت و سخت استفاده كنند.

درباره تفاوت  پانل راک و پانل راک ریلی  و  پانل راک ریلی اتوماتیک شرکت اوژن بیشتر بدانید.

در مورد کابینت های انباری موزه ای بدانیم.

اما مهمتر از همه، همه موزه ها باید درمورد چگونگی توسعه بهترین مجموعه ها برای آینده، وارد بحث شوند و جمع آوری فعال را به عنوان بخش اساسی فعالیت های خود بازگردانند.

ایده تعریف یک “مجموعه ملی توزیع شده” که شامل همه رشته ها است، غیر واقعی است. با این حال، به نفع عمومی است که نسبت به مجموعه های موزه به عنوان یک منبع واحد رفتار شوند، که براساس آن باید همه موزه ها بتوانند ترسیم کنند.

اگر موزه ها مجموعه های خود را به طور گسترده تری به اشتراک بگذارند و همچنین در زمینه مدیریت و جمع آوری مجموعه ها همکاری کنند، همه کاربران سود خواهند برد.

مجموعه های خصوصی از ارزش عمومی برخوردار هستند و وظیفه موزه ها است که به روش های مناسب به تحقق آن ارزش کمک کنند. موزه ها وظیفه دارند انتقال مناسب مجموعه ها به موسسه دیگری را بخشی از این امر بدانند.

 

موزه ها نمی توانند منابع عمومی را صرف مراقبت از اشیایی کنند که هرگز از آنها نمی توان لذت نمی برد و مورد استفاده قرار نمی گیرند. تصمیم گیری درباره دفع، بخشی از مسئولیت حرفه ای و اخلاقی یک موزه است.

 

مجموعه های موزه ایی در آینده

 

تقویت بخش های موزه

موزه باید در بخش های مختلفی تقویت گردد. همکاری بیشتر و سرمایه گذاری بیشتر در آموزش، توسعه و برنامه ریزی های جانشین نیاز خواهد بود. به ویژه، موزه ها باید منابع تخصصی خود را چه در داخل و چه در خارج تجدید کنند. تعداد کافی کارکن در موزه ها با تمرکز بر توسعه پتانسیل های مجموعه وجود ندارد و بسیاری از موزه ها به تخصص مورد نیاز خود دسترسی ندارند.

موزه ها به ارتباطات عالی و همچنین دسترسی به بورس های تحصیلی عالی نیاز دارند.

 

موزه های شخصی می توانند برای به اشتراک گذاشتن تخصص در سراسر بخش ها با یکدیگر همکاری کنند. برقراری پیوندهای نزدیکتر با منابع خارجی دانش و تخصص، مهمتر از این خواهد بود.

 

پیوند بین موزه ها و آموزش عالی به مراتب کمتر از حد ممکن توسعه یافته است. در این میان هیچ مسیر ساختاری وجود ندارد و فقدان برنامه ریزی جانشینی وجود دارد. تعداد پست های آموزش کمی وجود دارد که شانس این را برای کارمندان جوان فراهم می کند تا در کنار کارمندان با تجربه تر کار کنند تا تخصص خود را بسازند.

بسیاری از کارمندان موزه در نقش هایی به دام می افتند که مهارت و پتانسیل آنها را جلب نمی کند. پرداخت کم همچنان یک مسئله جدی است. موزه ها برای ایجاد حق استفاده از مجموعه ها برای همه باید به همکاری یکدیگر بپردازند. این امر برای آنها منطقی است که منابع خود را با استفاده از مرزهای نهادی، منابع مالی خود را جمع آوری کرده و به کمبود تخصص بپردازند و راه هایی برای استفاده بهتر از مجموعه های تحت بهره برداری پیدا کنند. سپس آنها به خوبی آماده می شوند تا از تخصص های خارجی استفاده کنند. کارگزاران اغلب برای ایجاد روابط و تشویق کار مشترک مورد نیاز هستند. با داشتن فردی که می تواند به عنوان یک کاتالیزور عمل کند، می توان بودجه خارجی را به دست آورد و به مراتب بیشتر از آنچه شرکا ممکن است به صورت جداگانه بدست آورند، حاصل شد.

 

موضوع اصلی آنچه برای موزه های امروز وجود دارد. ما طبیعتاً فکر می کنیم که موزه ها به گذشته گره خورده اند. اما ما باید به اهمیت تاریخ فکر کنیم که چگونه به جلو می رود. چقدر ریشه و درک عمیق گذشته و حال ما را به سمت احساس احتمالات آینده سوق می دهد. ما باید نقش بسیار مهمی از تعامل مدنی را ارزیابی کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که هر فردی خود را می بیند و به نمایشگاه هایی که ممکن است به آنها الهام بخش باشد، می تواند در جامعه خود تغییر را دهد، تأمل می کند. شرکت اوژن موزه های عمومی آینده را که به مراکز یادگیری، تعامل و عملکرد تبدیل شوند پیش بینی می کند.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منبع :

www.ozhanco.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *