مقالات نگهداری کالا

پالت راک چیست؟

پالت راک چیست؟

پالت راک چیست؟

 

پالت راک چیست؟
پالت راک از زمان جنگ جهانی دوم در اکثر انبارهای انگلیس بوده است. انواع مختلفی از قفسه پالت راک وجود دارد که می تواند ذخیره سازی و انبار کردن کالاهای مختلفی با امکان استفاده از سطوح چندگانه پالت را فراهم سازد، که در نتیجه فضای افقی یا کف انبار را تا حد قابل قبولی به حداکثر می رساند.

مشابه این تعریف می توانیم استفاده از شیشه های ادویه جات برای نگهداری راحت تر در آشپزخانه به صورت منظم و بهینه را یادآور شویم. قفسه های پالت راک اجازه می دهند که انبار ها مقادیر بسیار زیادی از محصولات را ذخیره سازی کنند، ضمن اینکه همچنان حرکت آسان و امن را در بین قفسه ها و مناطق انبار حفظ کند.

انواع مختلفی از قفسه بندی انبار با پالت های چوبی وجود دارد که یکی از آن ها قفسه بندی پالت راک است. که در دو نوع ساختار ثابت و متحرک ارائه می شود.

قفسه بندی پالت راک معمولا امکان تغییر سریع در پیکربندی و قفسه بندی انبار را فراهم می آورد. در این سبک از قفسه بندی، پالت ها بر روی تیرهای بار افقی قرار دارند که در محل توسط کلیپ های نصب شده فوق نگهداری می شوند.

ساختار قفسه بندی پالت راک ثابت با قفسه بندی متحرک شباهت زیادی دارد با این تفاوت که این نوع قفسه بندی با پیچ و مهره به دیوار و کف انبار ثابت می شود.

با این حال فکر نکنید که این پیچ و مهره ها دست و پای شما را با تغییرات در قفسه بندی انبار از بین میبرد. شما می توانید در هر زمان قفسه ها را در صورت لزوم به ساخت، تنظیم مجدد، پیاده سازی و استفاده مجدد از آن تغییرات مورد نظر را اعمال نمایید.

همچنین درباره انتخاب قفسه انبار مناسب بیشتر بدانید.

چه قفسه بندی پالت راکی در دسترس است؟

اوژن سیستم جهان از بزرگ ترین شرکتهای تولید کننده قفسه بندی انبار، پروژه های قفسه بندی پالت راک خود را دو نوع مختلف استاتیک و متحرک که همان قفسه بندی انبار پالت راک اتوماتیک یا پالت راک ریلی می باشد ارائه می دهد.

که با خدمات نصب پالت راک حرفه ای، خدمات جابجایی قفسه پالت راک و تعمیرات قفسه بندی پالت راک آسیب دیده را نیز همراه می باشد.

 

ابزار قفسه بندی

 

خدمات نصب پالت راک

تیم ما می تواند یک سرویس نصب برای سیستم های پالت راک انبار شما ارائه دهد. با این حال، برای به دست آوردن بیشترین استفاده از فضای موجود در انبار خود، لازم است که فضای فیزیکی بین هر قفسه را در نظر بگیرید. این بدان معنی است که راهروها باید فضای کافی برای کارمندان خود داشته باشند تا بتوانند به راحتی بین قفسه ها حرکت کنند و ماشین آلات مناسبی مانند لیفتراک را به کار گیرند.

اگر مطمئن نیستید که چه نوع سیستم رکاب یا ترکیبی از سیستم ها برای انبار یا محل نگهداری محصولات شما لازم است، نگران نباشید. کارشناسان شرکت اوژن سیستم جهان خوشحال خواهند شد به شما در انتخاب سیستم مناسب کمک کنند.

درباره تفاوت قفسه بندی ایزی راک  و قفسه بندی ایزی راک ریلی شرکت اوژن بیشتر بدانید.

جابجایی پالت راک

اگر قصد جابجایی انبار دارید، نگران سیستم های قفسه راک نصب شده در انبار نباشید. تیم ما می تواند راهنمایی های لازم و خدمات مورد نیاز برای جابجایی و یا اضافه و کم کردن قفسه بندی انبار پالت راک را به شما ارائه دهد.

تیم حرفه ای و با استعداد ما می توانند در نصب مجدد دستگاه پالت راک موجود شما را ساماندهی کرده و اجزای جدید را در صورت لزوم برای افزایش قد و تنظیم مجدد متناسب با انبار جدید اضافه کنند.

درباره تفاوت  راک پالت و  راک پالت اتوماتیک شرکت اوژن بیشتر بدانید.

تعمیر پالت راک

گاهی ممکن است پالت راک ها بر اثر سایش و روش های دیگری دچار آسیب دیدگی شوند، به عنوان مثال، یک کامیون لیفتراک می تواند به طور ناگهانی در مسیر فرعی قرار گیرد و باعث سقوط پالت ها گردد.

اگر پالت راک شما به هر دلیلی آسیب دیده است، ضروری است که تعمیرات حرفه ای به سرعت انجام شود. تیم تعمیرات ما با طیف گسترده ای از انواع پالت راک های مختلف آشنا هستند. اما اگر قفسه شما توسط شرکت های تولید کننده قفسه بندی انبار دیگری تولید شده است، نگران نباشید. با تیم ما در تماس باشید تا راه حل های ممکن را برای کمک به قفسه بندی پالت راک به شما ارئه دهیم.

اگر انبار شما از کارآیی ضعیف در محیط کار رنج می برد، شاید شما در حال حاضر از بهترین سیستم مناسب استفاده نمی کنید و به همین ترتیب انبار شما می تواند از یک سیستم قفسه بندی پالت راک متفاوت بهره مند شود. با این حال، چگونه می دانید چه سیستمی را باید در اختیار داشته باشید؟

 

مطلبی در مورد اندازه گیری قفسه پالت راک مطالعه نمایید.

درباره تفاوت  پانل راک و پانل راک ریلی  و  پانل راک ریلی اتوماتیک شرکت اوژن بیشتر بدانید.

 

قبل از ایجاد هرگونه تغییر در فضای ذخیره سازی خود، این 5 مورد را در نظر بگیرید.

1. ظرفیت بار

ضروری است که سیستم قفسه بندی پالت راک انتخابی شما ضخامت مناسبی داشته باشد تا بتواند ضمن اطمینان از وزن هر آنچه که در ذخیره محصولات در هر سطح از قفسه پالت دارید، مطمئن باشید. بنابراین مطمئن شوید که شما در هر سطح از نصب، نه سطح کل، وزن قابل تحمل در هر ردیف به درستی اندازه گیری شده است.

 

2. روش انتخاب شما

اگر با دست محصولات خود را جابجا می کنید، ارتفاع قابل دستیابی که می توانید به آن دست پیدا کنید، بطور قابل توجهی در انتخاب قفسه پالت راک شما را کاهش می دهد. با این وجود، از طرف دیگر اگر از ماشین آلات لیفتراک استفاده می کنید، باید فضای بین هر قفسه پالت راک را افزایش دهید تا امکان استفاده از ماشین های لیفتراک با خیال راحت فراهم شود.

اگر تصمیم به استفاده از لیفتراک دارید، اطمینان حاصل کنید که قابلیت های ارتفاع لیفتراک را طوری بررسی کنید که خطر نصب سیستم های قفسه پالت راک بیش از حد را نداشته باشید.

همچنین مقاله 5 نکته برای خرید قفسه راک  را مطالعه کنید.

3. چگونه قفسه پالت راک ساخته می شود؟

سیستم های قفسه پالت راک به روش های مختلفی قابل نصب است. بعضی از آنها از ساخت و ساز جوش خورده استفاده می کنند که می تواند هزینه نصب کم داشته باشد در حالی که هنوز استحکام زیادی را ارائه می دهد. گزینه های دیگر می تواند racking یا racking پالت باشد که از کلیپ ها استفاده می کند. دو گزینه آخر برای کسانی که نگران تنظیم مجدد تنظیمات خود یا ترمیم تنظیم آنها هستند ایده آل است، زیرا پیچ ها و کلیپ ها در صورت نیاز یا نیاز به تغییر، می توانند به سرعت و به آسانی برداشته شوند.

 

4. فضای موجود

برای ساده نگه داشتن کارها، هر چه راه حل ذخیره سازی یا ذخیره سازی را در نظر بگیرید ، باید اطمینان داشته باشید که از فضای کافی برای ذخیره ایمن آن استفاده می کنید. شاید به نظر می رسد “مطمئن شوید که فضای در دسترس دارید” کمی واضح به نظر می رسد ، با این وجود ارتفاع پالت لود شده بخش مهمی از طراحی است ، بنابراین ضروری است که قبل از سفارش پالت ، تمام فضا و ابعاد را با دقت در نظر بگیرید.

 

5. ایمنی

در حالی که موضوعاتی از جمله بهره وری و سود بسیار مهم هستند. ایمنی در اولویت است.

 

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منبع:

panddprojects.co.uk/blog/storage-solutions/what-is-pallet-racking

www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *