مقالات نگهداری کالا

شرکت های قفسه بندی انبار

شرکت های قفسه بندی انبار

شرکت های قفسه بندی انبار

 

شرکت های قفسه بندی انبار

طبقه بندی و چیدمان در انبار یکی از اساسی ترین الزامات موجود در هر انباری می باشد، انباردار زمانی می تواند به راحتی و با کمترین خطا به کالاها و اقلام دسترسی داشته باشد که با رعایت موارد لازم آن ها دسته بندی و قفسه بندی شده باشند.
بسیاری از کارخانه ها، آموزشگاه ها، کتابخانه ها، تولید کنندگان، کارگاه ها، سردخانه های نگهداری مواد غذایی، فروشگاه ها، مغازه ها، موزه ها، دانشگاه ها ، مراکز آموزشی، انبارهای نگهداری مواد دارویی و شیمیایی و بسیاری از اماکنی که کالا و مواد اولیه نگهداری می کنند، نیازمند قفسه بندی و طبقه بندی خاص خود هستند.
از آنجایی که انتخاب بهترین سیستم قفسه بندی انبار دغدغه ی زیادی برای مسئولین انبار و یا مدیران کسب و کارهای کوچک ایجاد کرده است ما بر آن شدیم که چند شرکت معتبری که در این زمینه فعالیت دارند و می توانند در انتخاب بهترین نوع قفسه بندی انبار به شما کمک شایانی کنند را معرفی کنیم.

درباره انتخاب قفسه انبار مناسب بیشتر بدانید.

 

1- شرکت اوژن سیستم جهان

شرکت اوژن سیستم جهان، یکی از بزرگ ترین و با سابقه ترین شرکت های قفسه بندی انبار با 50 سال سابقه تولید توانسته است تولید قفسه انبار ریلی و قفسه انبار هوشمند را برای اولین بار در ایران به عرصه ظهور رساند. اوژن، با تدبیری هوشمندانه برای کاهش بسیاری از هزینه های سربار همچون: اجاره و خرید زمین برای نگهداری کالا، انرژی برق، نیروی انسانی و بسیاری از موارد جانبی دست به ساخت قفسه های انبار ریلی و هوشمند بزند.
و همچنین برای حفظ و نگهداری اسناد و مدارک مهم، کمد بایگانی هوشمند چرخشی و گردشی را تولید کرده است که حفظ امنیت و ایمنی در آن ها در مقابل نم، رطوبت، نور، سیل، آتش سوزی، سرقت و هر نوع آسیب جدی ممکن جلوگیری کند.
یکی از برترین و مهم ترین محصولات شرکت اوژن قفسه انبار پالت راک اتوماتیک می باشد که شرکت اوژن این محصول را در متراژ بالا در انبارهای دارویی و دیگر انبارها اجرا کرده است که می توانید در این قسمت ویدئوی اجرا شده پروژه را مشاهده نمایید.
اوژن سیستم جهان با اجرای بیش از 3000 پروژه در زمینه های مختلف: نفت و پتروشیمی، صنایع و معادن، حرم حضرت معصومه، کتابخانه بزرگ حرم حضرت معصومه، بانک ها و موسسه های سرمایه گذاری، دانشگاه شریف، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری، پژوهشگاه فرهنگ و هنر، نهاد ریاست جمهوری، داروسازی دکتر عبیدی، بیمارستان مرکزی قلب، وزرارت امور خارجه و بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی دیگر توانسته است در زمینه قفسه بندی نسبت به دیگر رقبا پیشرو باشد.
پشتیبانی و خدمات پس از فروش در محصولات ارائه شده از سمت اوژن این اطمینان را به مشتریان میدهد که بتوانند بدون هیچ دغدغه ای شرکت اوژن را به عنوان شرکتی انتخاب کنند که انبار آن ها را تجهیز کند.
استفاده از خط رنگ پودری تمام اتوماتیک، قیمت مناسب، کیفیت قابل رقابت با کشورهای پیشرفته جهان از مهم ترین ویژگی های رقابتی محصولات قفسه بندی اوژن می باشند.

درباره تفاوت  قفسه بندی پالت راک و  قفسه بندی پالت راک اتوماتیک شرکت اوژن بیشتر بدانید.

2- شرکت راک تهران

شرکت راک تهران با 20 سال سابقه در زمینه تولید قفسه بندی انبار ثابت و انواع قفسه بندی های فروشگاهی توانسته در صنعت قفسه بندی انبار جایگاه خوبی به دست آورد.
تجهیز فروشگاه هایی همچون: افق کوروش، فروشگاه های زنجیره ای رفاه، شهروند، هایپرمی، جانبو و انبار دیجی کالا، سایپا یدک و ایران خودرو توانسته است اجرای برترین پروژه ها را در راستای کاری خود در رزومه اش به ثبت رساند.

3- شرکت دژپاد

شرکت دژپاد یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده انواع قفسه بندی انبار می باشد که یکی از بزرگترین خطوط تولید قفسه انبار را به خود اختصاص داده است.
تولید قفسه انبار سبک و سنگین با ظرفیت تحمل بار متفاوت یکی از مزیت های شرکت دژپاد محسوب می گردد.
فروش سیستم های انتقال مواد و کالا از جمله: بالابر، نقاله، سیستم انتقالی شاتل، میز گردان، تسمه، صفحه و هم سطح کننده را از دژپاد بخواهید.
و همچنین برای خرید پالت تراک، ریچ استکر و استکر از آن ها راهنمایی بخواهید.

درباره تفاوت  قفسه بندی پانل راک و قفسه بندی  پانل راک ریلی  و  قفسه بندی پانل راک ریلی اتوماتیک  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

4- شرکت فضاسازان امین

شرکت فضاسازان امین هم مانند شرکت راک تهران تولید کننده انواع قفسه های ثابت و قفسه بندی فروشگاهی می باشد و موفق به اجرای پروژه هایی در زمینه صنایع ومعادن، برق و الکترونیک، صنایع فلزی و مفتولی، قفسه بندی فروشگاه های لوازم خانگی، قفسه بندی بانک ها و بسیاری از صنایع مختلف گردیده است.

همچنین مقاله  طراحی سیستم های ذخیره و بازیابی بار واحد مکانیزه را مطالعه کنید.

5- شرکت رادان صنعت شرق
6- شرکت انبار تجهیز آسیا
برای خرید قفسه انبار لازم که به موارد زیر توجه شود:
کیفیت قفسه انبار
قیمت قفسه انبار
تکنولوژی استفاده شده برای افزایش امینت
بهینه سازی فضا
افزایش ظرفیت بار و کاهش فضای اشغالی
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
سابقه ی شرکت قفسه بندی انبار
تیم تخصصی برای مشاوره و نصب قفسه
با توجه به مکانی که می خواهید قفسه بندی در آن صورت بگیرد و محصولی که در انبار نگهداری می کنید می توانید سیستم مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای اینکه بتوانید بهترین قفسه بندی انبار را انتخاب نمایید تیم اوژن سیستم جهان آماده ی خدمت رسانی در زمینه بازدید از فضای مورد نظر و ارائه مشاوره تخصصی به صورت رایگان می باشد.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منبع: www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *