مقالات نگهداری کالا

برآورد قیمت قفسه بندی انبار

برآورد قیمت قفسه بندی انبار

برآورد قیمت قفسه بندی انبار

 

قیمت قفسه بندی انبار

هنگام در نظر گرفتن احتمال وجود سیستم جدید قفسه بندی انبار، موارد زیادی وجود دارد که باید به آن توجه کرد، یکی از این موارد فاکتور هزینه می باشد.

سیستم قفسه بندی انبار پالت یک راه حل ذخیره سازی پیش رو است که می تواند ساختمان صنعتی یا انبار شما را شکل دهد و عملکرد شما را دگرگون کند. با این حال عدم اطمینان از هزینه اولیه می تواند نگران کننده باشد.

فاکتورهای زیادی در برآورد قیمت قفسه بندی انبار وجود دارند که باید درنظر گرفته شوند. برای دستیابی به دقیق ترین برآورد هزینه قفسه بندی انبار بهتر است که با شرکت مجری و تولید کننده قفسه انبار و همچنین با شرکت حمل و نقل کالای خود مشورت نمایید.

شرکت اوژن سیستم جهان با درک نیازهای خاص شما، قبل از هر گونه ارائه قفسه بندی انبار، با هدف صرفه جویی در وقت، پول و کار اضافی به راحتی و آسانی به شما در برآورد قیمت قفسه بندی انبار کمک می کند.

کارشناسان با تجربه ی ما به تمام سوالات شما پاسخ می دهند، نقشه های مورد نظر را ایجاد می کنند و به سرعت قیمت ها را به شما اعلام می نمایند.

 

درباره انتخاب قفسه انبار مناسب بیشتر بدانید.

 

موارد پنهانی که در برآورد هزینه های تجهیز انبار نادیده گرفته می شوند:

هزینه های ناشی از عدم بهینه سازی فضا
ساخت مرکز جدید برای ذخیره سازی
هزینه های پنهان حمل و نقل کالاها
دست کم گرفتن هزینه مسافت طی شده توسط لیفتراک
هزینه های پنهان در انتخاب سیستم قفسه بندی نامناسب

فرآیند استعلام قیمت قفسه بندی انبار

تماس اولیه

تماس اولیه برای به دست آوردن برخی اطلاعات اساسی مانند محل اجرای پروژه، شرکت، مشخصات تماس و خلاصه ای از آنچه می خواهید، خواهد بود. سپس مشاور کارشناس قرار ملاقات با شما ترتیب می دهد تا از سایت یا محل مورد نظر شما بازدید کند تا در مورد نیازهای شما و اینکه ما چگونه می توانیم به شما کمک کنیم، بیشتر بحث کنیم.

درباره تفاوت ایزی راک  و ایزی راک ریلی  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

نقشه ها و طرح های رایگان

بعد از اینکه سایت بررسی کامل شد و ما تمام اطلاعات لازم را جمع آوری کردیم، می توانیم با استفاده از نرم افزار اتوکد طراحی به کمک رایانه، طرح های جایگزین تولید کنیم. این سیستم نرم افزاری پیش نویس پیشرفته امکان تجسم واقع بینانه امکانات شما را درصورت نصب با سیستم جدید قفسه بندی انتخابی شما فراهم می کند.

 

بازدید و بررسی از محل رایگان

بررسی محل قفسه بندی انبار یا سایت قسمت مهمی از مرحله طراحی است زیرا به ما این امکان را می دهد که قبل از ایجاد هرگونه برنامه ریزی، دید بهتری کسب کنیم. در حین بررسی سایت، کارهای پیشنهادی باید انجام شود، بررسی خواهیم کرد تا از ایمن بودن سایت برای نصب قفسه بندی مطمئن شویم و در اوایل مراحل، مناطق احتمالی مشکل را شناسایی کنیم. ما فضای شما را بررسی خواهیم کرد و پس از جمع آوری اطلاعات در مورد عملیات کلی، گردش کالا، اهداف و بودجه شما، با شما کار خواهیم کرد تا به راه حل بهینه برای عملیات قفسه بندی انبار خود برسیم.

درباره تفاوت قفسه پالت و  قفسه پالت اتوماتیک  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

هنگامی که برنامه ها تهیه شد و قیمت ها کنار هم قرار گرفتند، شما یک پیشنهاد انعطاف پذیر سفارشی دریافت خواهید کرد که برای شما تهیه شده است. این یک سند دقیق است که باید دقیق خوانده شود. در این سند دو بخش اصلی وجود دارد:

 

1- مشخصات

این بخش شامل یک پیش نمایش طراحی از طرح سیستم قفسه بندی انتخابی شما و به دنبال آن شرح مختصری از پروژه است. در ادامه اطلاعات جزئی تری در مورد سیستم و اجزای متصل کننده، آشکار کردن مقادیر، اندازه گیری ها، انواع و ظرفیت تحمل بار ارائه می شود. قبل از اطلاعات نصب، اطلاعات مربوط به بهداشت و ایمنی و همچنین مقررات CDM ارائه می شود.

 

2- تخمین قیمت قفسه بندی انبار

در اینجا شما می توانید بودجه ای را برای تأمین، تحویل و نصب سیستم جدید قفسه بندی انبار پالت خود پیدا کنید. برنامه نصب نیز لیست شده است و به دنبال آن زمان، شرایط پرداخت و اعتبار درج شده است. برای مواردی مانند موانع محافظتی، کوردلینگ مش و لوازم جانبی پخش وزنی، در این بخش یک بخش جداگانه برای گزینه های تکمیلی نیز یافت می شود.

 

با این حال اگر به دنبال برآورد قیمت تقریبی هستید، چه می کنید؟

ما در اینجا فرضیاتی را برای تخمین قیمت قفسه بندی انبار درنظر گرفته ایم:

وزن پالت : 1000 کیلوگرم

اندازه پالت : 1200 X1000 میلی متر

قفسه راهرو عریض 6 پالت را ارتفاع فرض کنید (از جمله طبقه همکف)

قفسه بندی راهرو باریک دارای ارتفاع 8 پالت (از جمله طبقه همکف) است.

فرض کنید یک طرح اقتصادی از 8 پالت عمیق X 5 عرض X 4 ارتفاع داشته باشید.

قیمت ها شامل: مواد، تحویل و نصب

درباره تفاوت  پانل راک و پانل راک ریلی  و  پانل راک ریلی اتوماتیک شرکت اوژن بیشتر بدانید.

برآوردهای قیمت قفسه بندی انبار

قیمت های زیر به عنوان یک طرح کلی ارائه می شود و با توجه به فرضیات ارائه شده در زیر انجام می شود. بسته به نوع Racking Pallet ، قیمت آغازی هر محل پالت می تواند از 34 تا 110 پوند باشد.

تقریباً مانند همه محصولات، پالت رکینگ از استاندارد مقیاس پیروی می کند. به طور کلی، با افزایش مقیاس، قیمت هر مکان پالت کاهش می یابد.

 

رکینگ راهرو عریض

هزینه هر مکان پالت – از 34.00 پوند

هزینه مناسب برای محافظ های ایستاده – از 11.00 پوند

هزینه متناسب با موانع پایان رک – از 58.00 پوند

 

 

رکینگ راهرو باریک

هزینه هر مکان پالت – از 36.00 پوند

هزینه مناسب برای محافظ های ایستاده – از 11.00 پوند

هزینه متناسب با موانع پایان رک – از 58.00 پوند

 

قفسه بندی درایوین

هزینه هر مکان پالت – از 58.00 پوند

لوازم جانبی حفاظت – در قیمت های فوق وجود دارد

 

همچنین مقاله انبار مکانیزه یا انبار هوشمند چیست؟ را مطالعه کنید.

قفسه بندی پوش بک

هزینه مناسب برای محافظ های ایستاده – از 11.00 پوند

هزینه متناسب با موانع پایان رک – از 58.00 پوند

 

قفسه بندی شاتل

هزینه هر مکان پالت – از 110.00 پوند

شاتل رکینگ به دلیل نیمه اتوماتیک بودن تهیه یک هزینه متوسط برای آن دشوار است. بعضی از سیستم های شاتل به بیش از یک “شاتل” نیاز دارند، به این معنی که قیمت هر مکان پالت افزایش می یابد.

 

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منابع:

bastiansolutions – warehouse-systems

www.ozhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *