مقالات بایگانی اسناد

قیمت بایگانی ریلی

قیمت قفسه بایگانی

قیمت بایگانی ریلی

 

دانستن قیمت بایگانی ریلی یا استعلام از قیمت قفسه بایگانی ریلی، سوالی است که به وفور از مشتریان خود می شنویم، خُب! طبیعی است که هر مسئول خریدی برای اینکه بتواند بودجه بندی دقیقی از مخارج و هزینه ها را تخمین بزند نیاز به چنین اطللاعاتی دارد.
متاسفانه، در وهله ی اول و با تماس اول هر مشتری، نمی توان پاسخ دقیقی در مورد قیمت بایگانی ریلی در اختیار آن ها قرار داد. چرا که قیمت قفسه بایگانی ریلی برای هر پروژه ایی متفاوت است و متخصصان ما در بخش فروش و طراحی نیاز به اطلاعات کلی از فضای شما، به منظور برآورد هزینه های قفسه بندی در مکان مورد نظر دارند.
قفسه های متحرک بایگانی می توانند رنج قیمتی متفاوتی از 15 میلیون تومان تا یک و نیم میلیارد تومان داشته باشند، اما ما می دانیم که چنین پاسخی برای شما در مورد قیمت قفسه ریلی بایگانی، پاسخی کاربردی نخواهد بود. اما پاسخ صحیحی است!
عوامل مختلفی در تخمین قیمت کمد بایگانی ریلی در مکان مورد نظر شما دخیل هستند که در این مقاله می خواهیم آن ها را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید به سادگی به دنبال آن چیزی که هستید بگردید و به سوال های خود پاسخ دهید.

فاکتورهای موثر در قیمت بایگانی ریلی

1- اندازه سیستم بایگانی ریلی

مهم ترین و بارزترین عامل در قیمت بایگانی ریلی، اندازه و سایز قفسه بایگانی ریلی است که در نظر دارید در مکان خود نصب و راه اندازی کنید. هر چقدر تعداد کمد بایگانی ریلی شما بیشتر باشد، تجهیزات و متریال بیشتر مورد نیاز است که به معنی هزینه ی بالاتر می باشد.
بایگانی ریلی را می توان با طول، عرض و ارتفاع اندازه گیری کرد، برای اینکه بتوانید اندازه گیری دقیقی از این مورد و برنامه ریزی پروژه ی خود داشته باشید، بهتر است که با یک متخصص قفسه بندی در ارتباط باشید. کارشناسان متخصص در مورد پیکربندی های چند منظوره سیستم های قفسه متحرک متناسب با فضای شما و نیازهای شغلی شما نیز اطلاع خواهند داشت.

2- انواع قفسه ریلی بایگانی

سیستم های بایگانی در اوژن سیستم جهان، به سه دسته ی کلی تقسیم می شوند که هر سه مورد مقدار قابل توجهی میزان فضای مورد استفاده شما را برای قفسه بندی کاهش می دهند.
تفاونی که در این سه نوع سیستم بایگانی وجود دارد در نحوه ی حرکت آن ها می باشد که در ادامه به مزیت ها و ویژگی های هر یکی از آن ها می پردازیم:

سیستم های بایگانی ثابت

فایل دوار و کمد نقشه از جمله محصولاتی هستند که جزو سیستم های بایگانی ثابت به شمار می آیند. کمد دوار، از جمله تجهیزات بایگانی است که برای بایگانی زونکن، فایل و انواع اسناد در سازمان ها و ارگان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد کمد نقشه، همانطور که از نام آن پیداست، به منظور بایگانی و نگهداری انواع نقشه در حجم پایین می توان بهره برد.

درباره کمد کشویی بایگانی  شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

سیستم های بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی مکانیکی، کمد بایگانی ریلی هوشمند، کمد بایگانی کشویی و کمد نقشه ریلی از جمله محصولاتی هستند که در رده محصولات بایگانی ریلی اوژن سیستم جهان می باشند.

قفسه بایگانی ریلی مکانیکی یا کمد بایگانی ریلی، با استفاده از فرمان یا پره، تعبیه شده روی کمدها روی ریل ها به حرکت در می آید که این مزیت به شما این امکان را می دهد تا با نیروی محرکه ی یک پوند، از 4000 الی 10000 پوند قفسه بندی را به راحتی جابه جا کنید تا بتوانید خیلی راحت، راهروی مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

کمد بایگانی ریلی هوشمند، ساختار و مکانیزم آن به شکلی است که تنها با فشردن یک دکمه که روی کمدها تعبیه شده یا با ریموت کنترل، راهروی مورد نظر خود را با جابجایی قفسه ها روی ریل ایجاد نمایید و بعد از اینکه اسناد و مدارک مورد نظر خود را یافتید، مجدد کمدها را به حالت فشرده در کنار هم بگردانید و از داشتن فضای اضافی که از مزیت کمدهای ریلی خود به دست می آورید، لذت ببرید.

کمد بایگانی کشویی، در بخش جلویی کمدها، به صورت دستی روی ریل ها جابه جا می شود و جایگزین مدرن تری نسبت به فایل دوار می باشد. کمد بایگانی کشویی مزیت های بیشتری را در آن نهفته است که فضا را بهینه تر می کند و امکان ذخیره سازی فایل و اسناد به تعداد بالاتری را فراهم می آورد.

 

همچنین مقاله چه مواردی را باید در انتخاب کمد کتابخانه در نظر گرفت؟ را مطالعه کنید.

سیستم های بایگانی مکانیزه

قفسه های برقی هوشمند با فشار یک دکمه یا لمس یک صفحه لمسی LCD باز می شوند و دارای یکسری ویژگی های استاندارد و اختیاری برای تنظیم دسترسی و اطمینان از ایمنی هستند. قیمت کمد بایگانی کشویی، قیمت قفسه بایگانی ریلی مکانیکی و قیمت کمد بایگانی ریلی هوشمند به ترتیب از قیمت پایین به بالا قیمت گذاری می شوند.

3- کیفیت سیستم / دوام

ویژگی هایی نظیر کیفیت و دوام سیستم های بایگانی دو عاملی هستند که در تعیین قیمت بایگانی ریلی تاثیرگذار هستند. محصولات با کیفیت بالاتر به طور معمول دوام و پایداری بیشتری دارند. به همین دلیل سیستم های بایگانی متحرک، در طرح های مهندسی متفاوتی ساخته می شوند که دارای انواع ضمانتنامه در زمینه ضمانت قطعات مختلف کمدهای بایگانی است که چنین عاملی هم در قیمت کمد بایگانی ریلی موثر می باشد.
اگر سیستم بایگانی شما، خیلی ساده است و کاربری زیادی ندارد، ضمانت طولانی برای چنین سیستمی، بی اهمیت می باشد اما اگر از سیستم های بایگانی ریلی پیچیده ایی استفاده می نمایید، نیاز به قرارداد و ضمانتنامه نگهداری و خدمات پس از فروش طولانی مدت الزامی می باشد. در نهایت داشتن چنین امکاناتی قیمت بایگانی ریلی مورد استفاده شما را افزایش می دهد.

 

یمت بایگانی ریلی

 

4- میزان محتوای ذخیره سازی بایگانی اسناد با ارزش

این موضوع که در سیستم بایگانی ریلی خود چه چیزی را نگهداری می کنید حائز اهمیت است و به اندازه ی هر عامل دیگری با قیمت بایگانی ریلی شما رابطه ایی مستقیم دارد. استفاده از کمدهای بایگانی ریلی راه حلی بهینه و کم هزینه برای نگهداری مدارک، زونکن و اسناد می باشد، با این حال، قفسه بایگانی موزه ای که آیتم امنیت حرف اول را میزند، ممکن است برای شما بسیار گران تمام شود.
نگهداری اشیای مهم و قیمتی، به طوری که در بین قفسه ها و طبقات جریان هوا وجود داشته باشد تا مانع از پوسیدگی شود. حفظ آن ها از آتش سوزی و دزدی که سیستم های امنیتی و قوی روی سیستم های بایگانی موزه ایی پیاده سازی می شوند. در نهایت اینکه اگر به چنین امکاناتی نیاز ندارید، بهتر است که از یک سیستم بایگانی ساده استفاده کنید تا قیمت بایگانی ریلی خود را پایین بیاورید.

5- تاثیر زیبایی بر قیمت قفسه بایگانی ریلی

ظاهری که برای فضای بایگانی ریلی خود می خواهید نیز می تواند در قیمت بایگانی ریلی تأثیرگذار باشد. اگر ظاهر برای شما مهم نیست، می توانید در هزینه هایتان رفه جویی کنید. اگر قفسه ها در یک محیط عمومی نصب می شوند یا داشتن یک سیستم جذاب مهم است، گزینه های ارزشمند زیادی برای انتخاب وجود دارد.

زمان تصمیم گیری در مورد انتخاب سیستم بایگانی خود، استفاده روزمره از فضای قفسه بندی و نگهداری اسناد و مدارک خود را درنظر بگیرید. به عنوان مثال، یک محیط با مراقبت های بهداشتی یا یک اتاق دور از ذهن است که بخواهد به فولاد ضد زنگ یا پلی اتیلن با چگالی بالامجهز باشد. در حالی که یک محیط صنعتی با مواد شیمیایی خورنده می تواند از ورقه مقاوم در برابر مواد شیمیایی بهره مند شود که در نهایت می تواند تاثیر بسزایی در قیمت بایگان ریلی شما داشته باشد.

 

6- ویژگی های ایمنی قفسه ریلی بایگانی

قفسه های متحرک دارای ویژگی های اساسی ایمنی هستند. اگر می خواهید ویژگی های بیشتری اضافه کنید، هزینه آن را افزایش می دهید. مطمئناً، برای اینکه سیستم شما از ویژگی های ایمنی بیشتری برخوردار باشد، برای جلوگیری از آسیب در محل کار و هزینه های ناشی از آن، بیشتر تلاش می کنید. هنوز هم، ویژگی های ایمنی اضافه شده برای همه مناسب نیست. به طور معمول، این به محل ذخیره سازی شما و چگونگی فرآیندهای کاری شما بستگی دارد. اگر افراد شما کمدهای بایگانی را زیاد جابجا می کنند و افراد زیادی این کار را انجام می دهند، احتمالاً، اقدامات احتیاطی برای افزایش ایمنی، هوشمندانه است.

 

7- موقعیت مکانی (جغرافیایی)

باور کنید یا نکنید، موقعیت جغرافیایی نصب سیستم قفسه متحرک شما عاملی در تعیین هزینه یک سیستم است. هر مکانی در منطقه زلزله نیاز به مهندسی اضافی دارد. مناطق زلزله خیز زیادی در ایران وجود د ارد! برنامه ریزی برای خطرات زیست محیطی برای ایمنی و دوام بسیار ضروری است.

 

8- نصب و راه اندازی

نصب معمولاً 30 تا 35٪ از کل هزینه سیستم قفسه ریلی بایگانی متحرک را تشکیل می دهد. عواملی از قبیل زمان نصب در دسترس، دسترسی به آسانسور حمل بار، محدودیت های صوتی و مسافت طی شده همه از این عوامل می باشد.

در مورد این موضوع فکر کنید، مثل زمانی که می خواهید ماشین بخرید. بسیاری از مدل های مشابه در یک قسمت فروش اتومبیل وجود دارد. هر اتومبیل شما را از A به B می رساند، اما موتورهای مختلف، چرخ ها، سیستم های صوتی و مواد داخلی همگی قیمت گذاری را تغییر می دهند. اگر ماشین دیگری را بخواهید، این هم به قیمت اضافه می شود.

 

9- آلارم ها و زنگ ها

اوژن سیستم جهان به شما فضای قفسه بندی می فروشد، ما می دانیم که که چه چیزهایی وجود دارند تا بتوانید در سیستم های بایگانی خود ارتقا دهید. هر گونه افزودن ویژه ایی به سیستم بایگانی ریلی تاثیر مستقیمب در افزایش قیمت بایگانی ریلی می گذارد.
به عنوان مثال، مزایای زیادی از چراغ های راهرو، ویترین صفحه نمایش انتهایی و دستگیره های سفارشی برخوردار است. اما انتخاب این گزینه ها می تواند در بودجه شما تأثیر بگذارد.

10- فن آوری

ممکن است شما این آیتم را به عنوان آیتم قبلی زنگ یا آلارم در نظر بگیرید، اما نوآوری در فن آوری، قیمت گذاری سیستم های قفسه متحرک را نیز تغییر می دهد. به عنوان مثال، اگر می خواهید سیستم قفسه بندی را اتوماتیک کنید یا گزارش دهید که چه کسی در هر راهرو قرار دارد و چه مدت آن ها آنجا هستند، این ویژگی ها به هزینه بایگانی ریلی اضافه می شود.

 

بودجه بندی برای سیستم قفسه بندی بایگانی ریلی

هنگام قیمت گذاری سیستم های قفسه متحرک، همه این عوامل می توانند در هزینه تأثیر بگذارند. دامنه ی قیمت گذاری ما ممکن است کمی گسترده باشد، اما می توانید ببینید که چرا پاسخ به این سوال دشوار است.

برای کارشناسان ما، مهم ترین نکته، ارزش است. قفسه بندی و سایر محصولات نمایندگی ما از سطوح بالایی هستند. در بیشتر موارد، مشتریان ما می توانند چیزی “ارزان تر” پیدا کنند، اما ارزش کلی را فدای آن ها می کنند.

بله، قفسه های متحرک هزینه بیشتری دارند. هنوز هم، ما می خواهیم ارزش نصب یک سیستم سیار با چگالی بالا را که دارای ظرفیت ذخیره سازی یکسان است اما نیمی از اثر ثابت را می گیرد، به مشتریان یادآوری کنیم.

فضای ذخیره سازی متحرک با تراکم بالا بقیه فضای موجود را برای استفاده های دیگر آزاد می کند. همچنین می تواند به کارمندان کمک کند تا در وقت خود صرفه جویی کرده و کارایی بیشتری داشته باشند. پر کردن تمام فضای موجود با سیستم بایگانی ریلی همچنین ظرفیت اضافی برای سرریز و رشد در آینده را فراهم می کند.

امیدواریم که این مقاله نه تنها به سوال “قیمت بایگانی ریلی چقدر است؟” بلکه به سوال ناگفته، “ارزش قفسه بندی ریلی چیست؟” پاسخ داده باشیم. اگر سوالی دارید، همین امروز با اوژن تماس بگیرید.

 

منبع:

https://blog.pattersonpope.com/blog/how-much-does-mobile-shelving-cost

www.ozhhanco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *