مقالات نگهداری کالا

مزایای قفسه انباری راک به منظور بهبود کارایی انبار شما

مزایای قفسه انباری راک

مزایای قفسه انباری راک

هنگام ذخیره سازی محصولات و سازماندهی انبار، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.داشتن یک انبار کارآمد و سازنده مهم است، به همین خاطر تنظیمات و نیازهای انبارها با ادامه رشد و گسترش فعالیت شرکت ها به طور مداوم تغییر خواهند کرد. به همین ترتیب، هر اپراتور انباری باید فعالانه به دنبال راه هایی برای استفاده از فضای انبار با قفسه انباری راک خود باشد.

درباره انتخاب مناسب جهت قفسه بندی انبار خود بیشتر بدانید.

فضای ذخیره سازی انبار، یکی از مهم ترین مسائل، به خصوص زمانی که کسب و کارها در حال رشد و توسعه هستند، می باشد.

استفاده ی بهینه از فضایی که در اختیار داریم و انتخاب بهترین قفسه انباری راک دو موضوعی هستند که به طور مستقیم در این مسئله تاثیرگذار هستند.

بسیاری از مدیران انبار تصمیم می گیرند که با رشد تولیدات و افزایش حجم کالاها انبارکوچک خود را به انباری بزرگ تر تبدیل کنند، در حالی که چنین تصمیمی را باید بعد از درنظر گرفتن تمامی موارد مهم به منظور بهینه سازی انبار در نظر گرفت.

به عبارتی جابجایی و انتقال باید آخرین انتخاب شما باشد. چرا که به طور حتم از چالش هایی که قرار است بر سر راه شما قرار گیرد اطلاع دارید. چالش هایی همچون: اجاره بهای بیشتر، هدر رفتن نیروی کارگر، هدر رفتن زمان و …

نواحی در انبار وجود دارند که از فضای آن ها به صورت بهینه استفاده نشده است. این مناطق را بیابید و راه حلی مناسب برای مسائل مربوط به فضای ذخیره سازی ارائه دهید. فضای عمودی انبار بهترین فضایی است که می توان با بهترین قفسه انباری راک از آن به صورت کاربردی و کاملا بهینه سازی شده بهره برد.

ذخیره ظرفیت محدود در انبارها بر تصمیمات رشد تجاری شرکت ها تأثیر می گذارد. اگر انبار شما قادر به تأمین نیازهای روزافزون ظرفیت نباشد، ممکن است لازم باشد شرکت ها گسترش آنها را محدود کنند. این می تواند در طولانی مدت هزینه بر باشد. مناطق ذخیره سازی برجسته با حفظ همان املاک و مستغلات به سازمان شما کمک می کند تا با نیازهای بزرگتر انبار همگام شود.

استفاده از فضای عمودی بلااستفاده هزینه راه اندازی فضای جدید با ظرفیت بیشتر را از بین می برد و باعث می شود مناطق ذخیره سازی شده انبار به یک راه حل مقرون به صرفه تبدیل شود.

درباره تفاوت ایزی راک  و ایزی راک ریلی  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

این فقط مربوط به هزینه ها و فضا نیست، بلکه باعث می شود مناطق ذخیره سازی افزایش یافته و نیز به بهبود بهره وری کمک می کنند. این مهم می تواند با طراحی مناطق ذخیره سازی انبار که دسترسی راحت و جمع آوری دستی را امکان پذیر می کند، حاصل شود. این کار گردش کار کارمندان را بهینه می کند. بنابراین، بهبود بهره وری را افزایش می دهد.

 

تولیدکنندگان قفسه انباری راک معمولاً این فاکتور را هنگام ساختن در مکان های ذخیره سازی شده برآورد می کنند. در اوژن، این ویژگی ها به ویژگی هایی مانند نوار نقاله های شیب دار و دروازه های فولادی مجهز می شوند که امکان بارگیری لیفتراک را به سطوح بالاتر فراهم می کنند.

درباره تفاوت قفسه پالت و  قفسه پالت اتوماتیک  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

بهبود کارآیی انبار با قفسه انباری راک

بهبود عملکرد انبار شما نه تنها کارایی بهتری ایجاد می کند، بلکه سودآوری شرکت شما را نیز افزایش می دهد. چندین روش برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا چند ایده کارآیی انبار آورده شده است که باید در نظر بگیرید.

در حالی که اکثر قریب به اتفاق فضای ذخیره سازی در انبار تمایل به انعطاف پذیری عمودی زیادی دارد، اما سطح زیادی را بطور معمول بلااستفاده می گذارد. قفسه انباری راک دیواری رایج ترین راه حل برای بیشتر نیازهای ذخیره سازی در انبار نیستند، اما در شرایط مناسب می توانید از آن ها برای حل تعدادی از مشکلات قفسه انباری راک استفاده کنید.

 

درباره تفاوت  پانل راک و پانل راک ریلی  و  پانل راک ریلی اتوماتیک شرکت اوژن بیشتر بدانید.

 

قفسه انباری راک تجاری می تواند به ذخیره سازی وسایل کوچک و بزرگ کمک کند، به خصوص اگر به اندازه کالاهای طبقه اصلی دسترسی نداشته باشید. بسته به نوع قفسه های مورد استفاده، می توانید از آن ها برای ذخیره تعدادی از وسایل استفاده کنید، از جمله:

 

ذخیره سازی سرریز:

برای اقلام محبوب تر که به نظر می رسد موجودی آنها با سرعت بیشتری نسبت به بقیه تمام می شود، می توان از قفسه انباری راک دیواری قابل تنظیم تجاری برای ذخیره موجودی ایمن یا سرریز موجودی استفاده کرد. آن ها را بر روی دیواری نزدیک به محل استاندارد مورد نظردر میان قفسه ها نصب کنید و مطمئن شوید که تیم شما می داند ابتدا از منطقه طبیعی و نه از محل ذخیره سازی ایمنی انتخاب کند.

 

وسایل و تجهیزات:

مواردی مانند قطعات پالت، گرچه با دوام هستند، اما گاهی اوقات به کمی تنظیم نیاز دارند. در اینجا پیچ شده، در آنجا پیچ تعویض شده ایی وجود دارد. قفسه انباری راک دیواری می تواند یک روش عالی برای ذخیره ابزار دستی مورد نیاز برای انجام سریع و بدون تلاش زیاد این تنظیمات باشد، مخصوصاً اگر قفسه انباری راک از کابینت ابزار نزدیکتر باشند.

چیدن لوازم: به همین ترتیب، کارمند انبار مدرن خود را پیدا می کند که از تعدادی ابزار مختلف مانند اسکنرهای RFID ، تبلت ها و موارد مشابه برای انجام کار خود استفاده می کند. در حالی که این وسایل باید در شب در جایی امن قفل شوند (مانند پشت پارتیشن امنیتی انبار)، در حالی که از آنها استفاده می شود، می توان از قفسه انباری راک برای خشک شدن باتری یا هنگام صرف ناهار یک ایستگاه ذخیره سازی و شارژ ایجاد کرد.

 

 

ذخیره سریع برای کوچک کردن وسایل:

علیرغم تلاش ما، چیزهایی که هنوز در انبار است به دلیل تعدادی از تصادفات خراب می شوند و یا صدمه می بینند. اگر وسایل شکسته را روی یک تخته پالت یا داخل سطل آشغال کشف کنید، قفسه انباری راک دیواری مجاور می تواند محل نگهداری موقت چیزهایی شود که باید از موجودی انبار شوند قبل از اینکه دوباره به سازنده ارسال شوند.

این ها تنها چند روش استفاده از قفسه انباری راک در انبارها است. فکر می کنم شما موافق این موضع هستید که استفاده از این قفسه ها می تواند کمک بزرگی به تیم و انبار شما کند.

 

منابع:

Wall Shelving For Your Warehouse

https://www.erectarack.com.au/blog/benefits-of-raised-storage-areas/

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

www.ozhanco.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *