مقالات نگهداری کالا

قیمت قفسه فلزی را چگونه به دست آوریم؟

قسمت قفسه فلزی

قیمت قفسه فلزی چگونه حساب میشود

قفسه های فلزی ساخته شده در فضای دکوراسیون داخلی، تاثیر بسزایی دارند. آن ها باعث صرفه جویی در فضا می شوند و بسته به هر مکانی چه اتاق، فروشگاه، مغازه، اداره، شرکت، کتابخانه و یا حتی فضای انبار باشد شخصیت منحصر بفردی به محیط اطراف آن می بخشد.

بنابراین با توجه به نوع قفسه فلزی که می خواهیم استفاده کنیم و همچنین مکانی که می خواهیم آن را به کارببریم، قفسه فلزی سفارشی خود را باید داشته باشیم.

حال برای اینکه بدانید قیمت قفسه فلزی سفارشی که می خواهید داشته باشید را چگونه تخمین بزنید، با اوژن همراه باشید تا یک به یک آن ها را بررسی کنیم.

درباره انتخاب قفسه انبار مناسب بیشتر بدانید.

 

قیمت قفسه فلزی به ازای هر فوت خطی

سازندگان قفسه های سفارشی روش های مختلفی برای قیمت گذاری خدمات خود دارند. بعضی از آن ها به ازای هر فوت خطی قیمت گذاری می شوند، به این معنی که قفسه های بزرگ تر قیمت قفسه فلزی بالاتری دارند. قیمت هر فوت خطی معمولاً هم شامل نیروی کار و هم مواد است، اما ارزش این را دارد که همیشه با پیمانکار خود این روند را بررسی کنید. به طور کلی، قیمت قفسه فلزی برای ساخت قفسه های سفارشی برای هر فوت خطی بین 300 تا 1200 دلار است. قیمت دقیق به کار مورد نیاز و مواد استفاده شده بستگی دارد.

 

قیمت قفسه فلزی سفارشی با توجه به مواد

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین کلی قیمت قفسه فلزی سفارشی شما، مواد انتخابی برای تهیه آن است. برخی گزینه های مقرون به صرفه مانند MDF و گزینه های گران تر، مانند چوب های جامد زیبا و ترکیبات فلز و چوب وجود دارد. در ادامه برای برخی از مواد معمول قفسه فلزی و قیمت متوسط آن ها برای هر فوت خطی ذکر گردیده است:

درباره تفاوت ایزی راک  و ایزی راک ریلی  شرکت اوژن بیشتر بدانید.

قیمت قفسه MDF

MDF بهترین گزینه برای پروژه های کتابخانه های سفارشی و یا بایگانی های ادارات، سازمان ها و شرکت ها با بودجه است اما برای کسانی که می خواهند قفسه ها را با رنگ های مخصوص خودشان سفارشی کنند به دلیل رنگ آمیزی ساده آن نیز در قیمت قفسه تاثیرگذار است. MDF از لایه های زیادی از الیاف چوب خشک و فشرده ساخته شده و در برابر تغییرات دما با خطر کم تاب خوردگی، مقاومت خوبی می کند. قیمت متوسط برای قفسه های MDF بین 300 تا 400 دلار برای هر فوت خطی است.

درباره قفسه بندی نیمه سنگین شرکت اوژن بیشتر بدانید.

قیمت قفسه فلزی

فلز یکی از محکم ترین مواد برای قفسه های فروشگاهی، مغازه، کتابخانه و قفسه بندی انبار است. قفسه های فلزی در مکان های تجاری مانند دفاتر، کتابفروشی ها و کتابخانه ها به دلیل مقاومت در برابر وزن های بالا، با فلز ساخته می شوند. قفسه های فلزی بدون کمانش وزن را تحمل می کنند و رطوبت را به خوبی کنترل می کنند، اما به اندازه قفسه های چوبی پر زرق و برق و ظرافت نیستند. قیمت قفسه فلزی به طور متوسط بین 450 تا 800 دلار برای هر فوت خطی است.

 

قیمت قفسه فلزی و چوبی

با ارائه بهترین قفسه های چوبی و فلزی، این واحدهای ترکیبی دارای ترکیبی از قاب های فلزی و قفسه های چوبی هستند، یا بالعکس. با ترکیب ویژگی های زیبایی چوب و مقاومت فلز، قیمت آنها از 450 دلار تا 1000 دلار در هر فوت خطی متغیر است.

درباره تفاوت پالت راک  و  پالت راک اتوماتیک شرکت اوژن  بیشتر بدانید.

اندازه قفسه های فلزی

اندازه قفسه فلزی تأثیر زیادی در قیمت قفسه فلزی و کل پروژه دارد. برخی از قفسه های فلزی سفارشی به گونه ای کوچک طراحی شده اند که به راحتی در سکوهای کوچک اطراف پنجره ها یا درها جای می گیرند، در حالی که برخی دیگر واحدهای بسیار بزرگتری هستند که دیوارها یا فضاهای وسیع اتاق خواب، اتاق مطالعه، اتاق نشیمن، اتاق کار، فضای کتابخانه، اداره و انبار را اشغال می کنند.

 

هرچه قفسه فلزی شما بزرگتر باشد، هزینه نهایی آن نیز بیشتر است. با این حال، این بستگی به عوامل اصلی خاصی دارد. به عنوان مثال، ممکن است برخی از شرکت ها از واحدهای بلندتر از 8 الی 10 فوت “قیمت بالایی اعلام کنند، زیرا ساخت آنها در محل شما پیچیده است. به همین ترتیب، واحدهای پیچیده گوشه ای نیز ممکن است به دلیل نیازهای منحصر به فرد نصب قفسه ها در فضاهای صعب العبور، گران تر باشند.

درباره تفاوت  پانل راک و پانل راک ریلی  و  پانل راک ریلی اتوماتیک شرکت اوژن بیشتر بدانید.

عمق قفسه فلزی نیز در قیمت نهایی تأثیر دارد. اگر قصد دارید کتاب ها، زونکن ها، فایل ها و کالاهایی را با اندازه استاندارد ذخیره کنید، عمق آن ها مخصوصا برای کتاب ها باید حدود 10 الی 12 فوت باشد. برای کتاب های کاغذ شومیز کوچکتر می توان عمق کوچکتر از 6 الی 7 فوت یا عمق بزرگتر 14 فوت را برای ذخیره کتاب های میز بزرگ قهوه انتخاب کرد.

 

قفسه های کتاب سفارشی دارای اندازه های مختلفی برای قرار دادن در خانه ها هستند، بنابراین فضای مورد نظر خود را برای نصب قفسه ها اندازه گیری کنید. با استفاده از این اطلاعات و مواد و طرح های مورد نظر شما، یک نجار یا کابینت کار می تواند قیمت پیشنهادی را ارائه دهد. قفسه های کتابچه کوچکتر از 2 تا 3 فوت خطی با قیمت 700 تا 1500 دلار نصب می شوند، در حالی که قیمت های بزرگتر از 7 یا 8 فوت خطی 3000 دلار یا بیشتر است.

 

هزینه نصب قفسه های داخلی

نیروی کار مورد نیاز برای نصب قفسه های داخلی توکار، بسته به اندازه و مقیاس پروژه بسیار متفاوت است. نصب واحدهای بلند یا قفسه ها در اطراف سازه های قبلی مانند شومینه دشوارتر از قرار دادن قفسه ها در یک طاقچه است. بنابراین، قیمت دقیق کار از یک نجار به دیگری متفاوت است. به طور کلی نجاری ها و شرکت های کابینت سازی هر ساعت بین 50 تا 150 دلار هزینه می گیرند. فرآیند نصب شامل برنامه ریزی و اندازه گیری فضای نصب، از بین بردن هرگونه اصلاح یا قالب ریزی در صورت لزوم، نصب واحد و تمیزکاری است. این کار از 4-5 ساعت برای یک واحد کوچک تا 20+ ساعت برای مشاغل بزرگتر طول می کشد.

 

هزینه ها و ملاحظات اضافی

اگر می خواهید یک قفسه کتاب سفارشی را در فضایی با عناصر قالب یا کف که ممکن است مانع ایجاد شود، نصب کنید، ممکن است لازم باشد آن ها را بردارید. این زمان و هزینه را به پروژه شما اضافه می کند.

قفسه های کتاب سفارشی متناسب با هر خانه ای در طیف گسترده ای از سبک ها یافت می شوند، از قفسه های سبک صنعتی و پیشنهادات معاصر گرفته تا گزینه های روستایی و مضمون کشور.

اگر یک پروژه قفسه کتاب سفارشی را در یک آپارتمان برنامه ریزی کنید، ممکن است بیشتر از یک خانه طول بکشد زیرا بسیاری از ساختمان های آپارتمانی قوانین سختگیری در مورد زمان انجام کار دارند. این ممکن است به این معنی باشد که کاری که معمولاً یک روز در خانه طول می کشد در آپارتمان دو یا سه روز طول می کشد.

همانطور که خانه های مدرن تری با چیدمان کف باز ساخته می شوند، مفهوم راهرو کمرنگ می شود. از قفسه های کتاب به عنوان یک راهرو موقت استفاده می شود تا یک فضای بزرگ و با نقشه باز را به بخش های کوچکتر تفکیک کند. آن ها برای تعریف مناطق مختلف یا حتی ارائه حریم خصوصی استفاده می شوند.

اوژن ، کیمیاگر فضا در دنیای بایگانی اسناد و انبار کالا

منابع:

www.ozhanco.com

https://www.fixr.com/costs/built-in-shelving

https://www.checkatrade.com/blog/cost-guides/cost-custom-built-in-shelves/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *